Wiadomości - Aktualności

STYPENDIUM GMINY SOLEC - ZDRÓJ

Dodał: lkobos Data: 2022-04-26 13:58:06 (czytane: 551)

Urzad Gminy w Solcu – Zdroju informuje, że wnioski o przyznanie pomocy materialnej dla studentów przyjmowane są od 1 do 31 maja każdego roku.

Stypendium przysługuje studentom I, II i III roku studiów dziennych publicznych szkół wyższych, którzy nie ukończyli 25 lat i uzyskali średnią ocen co najmniej 4,5 na świadectwie ukończenia szkoły średniej lub w semestrze akademickim poprzedzającym złożenie wniosku uzyskali średni wynik z zaliczeń i egzaminów co najmniej 4,5.

 

 

Dokumenty, które należy dostarczyć:

    wypełniony wniosek o przyznanie stypendium

    dokumenty poświadczające wysokość dochodu w rodzinie

    kserokopię świadectwa ukończenia szkoły, karty egzaminacyjnej studenta lub indeksu

    opis aktywności stypendysty w życiu lokalnej społeczności

    deklarację podjęcia konkretnych działań na rzecz gminy Solec – Zdrój

 

Stypendium przyznaje się na czas określony (czas trwania roku akademickiego – od 1  października do 30 czerwca).

Stypendium wypłacane jest na konto bankowe (każdy student zobowiązany jest dostarcz numer konta).

Wypłata stypendium następuje po dostarczeniu w miesiącu październiku zaświadczenia potwierdzającego dokonanie wpisu na I lub kolejny rok studiów.

Przeczytaj kolejną wiadomość:

TRENING SYSTEMU ALARMOWANIA

Wójt Gminy Solec-Zdrój informuje mieszkańców, że w dniu 1 sierpnia 2023r. o godz. 17:00 zostanie przeprowadzony trening alarmowy...