Wiadomości - Aktualności
STYPENDIUM GMINY SOLEC - ZDRÓJ
Dodał: lkobos Data: 2025-05-05 08:41:23 (czytane: 110)
Urząd Gminy w Solcu – Zdroju informuje, że wnioski o przyznanie pomocy materialnej dla studentów przyjmowane są od 1 do 31 maja każdego roku.
Stypendium przysługuje studentom I, II i III roku studiów pierwszego stopnia lub jednolitych magisterskich publicznych szkół wyższych zamieszkałych na terenie Gminy Solec - Zdrój, którzy nie ukończyli 25 lat i uzyskali średnią ocen co najmniej 4,5 - średnią ocen lub punktów wylicza się jako średnią arytmetyczną na podstawie ocen lub punktów ze wszystkich egzaminów i zaliczeń uzyskanych w roku akademickim poprzedzającym złożenie wniosku z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Studentom pierwszego roku studiów średnią ocen lub punktów wylicza się na podstawie świadectwa ukończenia szkoły średniej.
Dokumenty, które należy dostarczyć:
– wypełniony wniosek o przyznanie stypendium
- kserokopię świadectwa ukończenia szkoły, karty egzaminacyjnej studenta lub indeksu
Stypendium przyznaje się na czas określony (czas trwania roku akademickiego – od 1 października do 30 czerwca).
Stypendium wypłacane jest na konto bankowe (każdy student zobowiązany jest dostarczyć numer konta).
Wypłata stypendium następuje po dostarczeniu w miesiącu październiku zaświadczenia potwierdzającego dokonanie wpisu na I lub kolejny rok studiów.
Przeczytaj kolejną wiadomość:
65 LAT OCHOTNICZEJ STRAŻ Y POŻARNEJ W ZBOROWIE
3 maja 2025 roku godz. 15:00 Msza święta polowa przy strażnicy OSP w Zborowie w intencji ochotniczych straży pożarnych z terenu Gminy...