Wiadomości - Aktualności
STYPENDIUM GMINY SOLEC - ZDRÓJ
Dodał: lkobos Data: 2023-05-09 07:10:14 (czytane: 774)
Urząd Gminy w Solcu – Zdroju informuje, że wnioski o przyznanie pomocy materialnej dla studentów przyjmowane są od 1 do 31 maja każdego roku.
Stypendium przysługuje studentom I, II i III roku studiów publicznych szkół wyższych, którzy nie ukończyli 25 lat i uzyskali średnią ocen co najmniej 4,5 na świadectwie ukończenia szkoły średniej lub w semestrze akademickim poprzedzającym złożenie wniosku uzyskali średni wynik z zaliczeń i egzaminów co najmniej 4,5.
Dokumenty, które należy dostarczyć:
– wypełniony wniosek o przyznanie stypendium
– dokumenty poświadczające wysokość dochodu w rodzinie
– kserokopię świadectwa ukończenia szkoły, karty egzaminacyjnej studenta lub indeksu
– opis aktywności stypendysty w życiu lokalnej społeczności
– deklarację podjęcia konkretnych działań na rzecz gminy Solec – Zdrój
Stypendium przyznaje się na czas określony (czas trwania roku akademickiego – od 1 października do 30 czerwca).
Stypendium wypłacane jest na konto bankowe (każdy student zobowiązany jest dostarczyć numer konta).
Wypłata stypendium następuje po dostarczeniu w miesiącu październiku zaświadczenia potwierdzającego dokonanie wpisu na I lub kolejny rok studiów.