Wiadomości - Aktualności
OGŁOSZENIE O NABORZE
Dodał: lkobos Data: 2024-06-20 13:58:10 (czytane: 529)
Wójt Gminy Solec – Zdrój ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy w Solcu-Zdroju
Solec-Zdrój dnia 20.06.2024
OGŁOSZENIE O NABORZE
Wójt Gminy Solec – Zdrój ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektor ds. gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy w Solcu-Zdroju.
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania do zatrudniania na danym stanowisku:
Wymagania niezbędne:
· posiadanie obywatelstwa polskiego,
· posiadanie wyższego wykształcenia technicznego,
· nieposzlakowana opinia,
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy,
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie,
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym,
- znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego,
- znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska,
- znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- znajomość przepisów ustawy o ochronie przyrody,
- znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (m. in. skaner, kserokopiarka, faks),
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność pracy pod presją czasu, dotrzymywanie terminów realizacji zadań.
Warunki pracy:
· pełny wymiar czasu pracy,
· zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
· miejsce pracy: Solec – Zdrój (budynek jest wyposażony w windę),
· praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z petentem, w tym z innymi referatami oraz organami administracji państwowej i kontrolnej.
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
· życiorys (CV),
· list motywacyjny,
· kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
· kserokopia dyplomu, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje,
· kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu, dokumenty potwierdzające staż pracy,
· oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
· oświadczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku,
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji,
· dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzany jest nabór:
|
1. Wydawanie warunków technicznych na przyłączenie do sieci wodociągowo kanalizacyjnej. 2. Uzgadnianie dokumentacji sieci wodociągowo-kanalizacyjnej. 3. Sporządzanie dokumentacji zapewnienia funkcjonowania publicznych urządzeń zaopatrzenia w wodę w warunkach specjalnych. 4. Współpraca z Powiatową Stacją Sanitarno-Epidemiologiczną. 5. Przygotowywanie i uzgadnianie harmonogramu poboru próbek wody z ujęć gminnych, badań wody. 6. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie obowiązku podłączeń do zbiorczych urządzeń kanalizacyjnych. 7. Udzielanie zamówień związanych z utrzymaniem sieci wodno – kanalizacyjnej, terenów zielonych i obiektów kubaturowych użytkowanych przez Gminę. 8. Współpraca z właściwymi urzędami i instytucjami w zakresie spraw dotyczących gospodarki komunalnej. 9. Prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem terenów rekreacyjnych (parku z tężnią, terenu przy zbiorniku retencyjno-rekreacyjnym). 10. Wykonywanie wszystkich innych zadań dotyczących pracy a zleconych przez przełożonych. |
Rekrutacja przebiega dwustopniowo:
a) wstępna selekcja kandydatów ma na celu ustalenie, czy kandydat spełnia wymogi
formalne określone w ogłoszeniu o naborze i dokonywana jest przez komisję rekrutacyjną powołaną przez Wójta Gminy,
b) merytoryczna selekcja kandydatów przeprowadzana jest przez komisję rekrutacyjną i
polega na przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej ze znajomości zagadnień objętych wymaganiami od kandydata.
Wskaźnik zatrudnienia w Urzędzie Gminy osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu maju był wyższy niż 6%.
O terminie rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.
Z kandydatem wyłonionym w drodze naboru zostanie nawiązany stosunek pracy na czas określony z możliwością zatrudnienia w przyszłości na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony. Jeśli kandydat wyłoniony w drodze naboru odmówi nawiązania stosunku pracy, to nawiązuje się go z kolejną osobą spośród kandydatów wymienionych w protokole rekrutacji.
Oferty wraz z dokumentami należy składać:
w zamkniętej kopercie opisanej: „Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki komunalnej w Urzędzie Gminy Solec – Zdrój” osobiście na Biurze Obsługi Interesanta
Urzędu Gminy w Solcu - Zdroju w godzinach od 7:00 do 15:00 lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Solcu – Zdroju, ul. 1-go Maja 10, 28-131 Solec – Zdrój w terminie od 20.06.2024 do 03.07.2024.
Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
Dodatkowe uwagi:
· RODO - Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów do zatrudnienia w Urzędzie Gminy Solca – Zdroju dostępna jest na stronie internetowej bip.solec-zdroj.pl – w zakładce Ochrona Danych Osobowych.
Klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o
zatrudnienie dotycząca ochrony danych osobowych:
Zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
informujemy, że administratorem danych jest Gmina Solec-Zdrój.
Przedmiotowe dane przetwarzane są w celu niezbędnym do realizowanego procesu
rekrutacyjnego oraz podjęcia działań przed zawarciem umowy i nie będą
udostępniane innym odbiorcom danych. Obowiązek ich podania wynika z przepisów
ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21
listopada 2008 o pracownikach samorządowych. Każda osoba ma prawo dostępu do
treści swoich danych oraz do ich poprawiania.
Załączniki: