Wiadomości - Aktualności
Ogłoszenie o naborze
Dodał: lkobos Data: 2024-10-10 10:13:27 (czytane: 244)
Urząd Gminy w Solcu-Zdroju poszukuje osoby do zatrudnienia w ramach umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika na stanowisku ds. inwestycji w Referacie Inwestycji Rozwoju Gminy i Środowiska.
Solec-Zdrój dnia 10.10.2024
Ogłoszenie
Urząd Gminy w Solcu-Zdroju poszukuje osoby do zatrudnienia w ramach umowy o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika na stanowisku ds. inwestycji w Referacie Inwestycji Rozwoju Gminy i Środowiska.
Na podstawie art. 12 ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych wyłonienie kandydata stanowisko nastąpi z pominięciem zasad naboru na stanowisko urzędnicze.
Osoby zainteresowane podjęciem pracy na czas określony w celu zastępstwa pracownika proszone są o składanie swoich aplikacji osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Gminy w Solcu - Zdroju w godzinach od 7:00 do 15:00 lub pocztą na adres: Urząd Gminy
w Solcu – Zdroju, ul. 1-go Maja 10, 28-131 Solec – Zdrój w terminie do 22.10.2024 r.
Zgłoszenia, które wpłyną do Urzędu po dniu 22.10.2024 r. nie będą rozpatrywane (liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd).
Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na czas zastępstwa musi spełniać następujące wymagania do zatrudnienia na danym stanowisku:
Wymagania niezbędne:
· obywatelstwo polskie,
· wykształcenie wyższe techniczne,
· staż pracy co najmniej 3-letni na stanowisku bezpośrednio związanym
z przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem inwestycji,
· posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie,
Wymagania dodatkowe:
· doświadczenie z zakresu prowadzenia i rozliczania inwestycji dofinansowywanych ze środków zewnętrznych,
· znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (m. in. skaner, kserokopiarka, faks),
· prawo jazdy kat. B.
Warunki pracy:
· miejsce pracy: siedziba Urzędu Gminy Solec – Zdrój (budynek jest wyposażony
w windę), mile widziana osoba z orzeczeniem o niepełnosprawności,
· praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego poziomu samodzielności oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z petentem, w tym
z organami administracji państwowej i kontrolnej.
Forma zatrudnienia:
· pełny wymiar czasu pracy,
· umowa o pracę na czas zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności,
Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
· życiorys (CV),
· list motywacyjny,
· kwestionariusz osobowy,
· kserokopia dyplomu wraz z suplementem, świadectw lub innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,
· kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń o aktualnym zatrudnieniu, dokumenty potwierdzające staż pracy,
· oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
· oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
· zgoda na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w złożonej ofercie,
· dokumenty powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.
Zakres zadań:
· podejmowanie prowadzenie i rozliczanie inwestycji prowadzonych przez Gminę,
· przygotowanie przetargów i udział w postępowaniach przetargowych dotyczących wyboru wykonawców robót budowlano-montażowych, nadzorów inwestorskich, projektów, itp.
· opracowanie raportów z realizacji inwestycji,
· administrowanie i nadzór nad prawidłowością procesu wykonywania robót zgodnie
z warunkami kontraktu, specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową,
· udział w naradach spotkaniach na budowie
· przygotowywanie dokumentów do podpisu przez Zamawiającego oraz prowadzenie korespondencji z organami nadzoru budowlanego związaną z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót,
· podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiające prawidłową realizację harmonogramu,
· rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie realizacji robót,
· prowadzenie i przechowywanie korespondencji oraz dokumentów kontraktowych budowy,
· współpraca z projektantami w ramach nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od projektantów wyjaśnień związanych z realizacją robót i wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
· udział w rozstrzyganiu technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
· inicjowanie i koordynowanie wykonywania niezbędnych pomiarów i badań laboratoryjnych sprawdzających jakość i poprawność wykonywanych robót,
· sporządzanie protokołów odbioru robót, częściowych, końcowych, pogwarancyjnych,
· prowadzenie całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi i ludnością miejscową,
· zbieranie zgłoszeń dotyczących wad zaistniałych w okresie gwarancyjnym,
· nadzór nad wykonaniem robót poprawkowych,
· rozliczenie Wykonawców, przygotowanie dokumentów do odbioru robót,
· opracowywanie wniosków i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do pozyskania środków pomocowych na zadania prowadzone przez Gminę.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 377 60 39 wew.30.
Załączniki :