Wiadomości - Aktualności

INFORMACJA O UZYSKANIU DOTACJI NA ZADANIE: USUWANIE i UNIESZKODLIWIANIE ODPADÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY SOLEC-ZDRÓJ w 2025r.

Dodał: lkobos Data: 2025-06-20 13:33:38 (czytane: 154)

Dzięki wsparciu Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki i Wojewódzkiego Funduszu Ochrony I Gospodarki Wodnej w Kielcach w formie dotacji, w kwocie 15.064,00 zł.

Wójt Gminy Solec-Zdrój informuje, że Gmina Solec-Zdrój uzyskała dofinansowanie z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (WFOŚiGW) w Kielcach  oraz z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) w Warszawie na realizację zadania pn. Usuwanie  i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu gminy Solec-Zdrój w 2025 roku.

         Na kwotę dotacji składają się środki  NFOŚiGW w Warszawie- 15.064,00 zł tj. 100% kosztów kwalifikowanych zadania. Umowa dotacji  zawarta w dniu 21 maja 2025 roku została podpisana na dofinansowanie usunięcia i unieszkodliwienia  1435 m² odpadów zawierających azbest. 

05_znak_uproszczony_kolor_biale_tlo.png

logotyp_narodowego_funduszu_zm.pnglogo_zm.jpg

 



Przeczytaj kolejną wiadomość:

Zaproszenie na III Świętokrzyskie Forum Edukacji Ustawicznej

Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach zaprasza na III Świętokrzyskie Forum Edukacji Ustawicznej, które odbędzie się 24-25 czerwca br....