Wiadomości - Aktualności

Informacja

Dodał: lkobos Data: 2023-01-09 13:06:41 (czytane: 506)

Urząd Gminy w Solcu-Zdroju poszukuje osoby zainteresowanej odbyciem stażu w Urzędzie Gminy.

Staż jest szansą dla wszystkich, którzy chcą zapoznać się z pracą w administracji publicznej i poznać bliżej zasady funkcjonowania samorządu terytorialnego. Staż organizowany jest dla osób bezrobotnych kwalifikujących się zgodnie z zasadami dotyczącymi organizacji stażu przez Powiatowy Urząd Pracy.

Wymagania niezbędne do podjęcia stażu przez bezrobotnego:

-   wykształcenie co najmniej średnie o kierunku informatycznym,
-   skierowanie z Powiatowego Urzędu Pracy do odbycia stażu.

 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji osobiście na Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Solcu – Zdroju, ul. 1-go Maja 10, 28-131 Solec – Zdrój w terminie do 25.01.2023.

Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 377 60 39 wew.30.

Przeczytaj kolejną wiadomość:

TRENING SYSTEMU ALARMOWANIA

Wójt Gminy Solec-Zdrój informuje mieszkańców, że w dniu 1 sierpnia 2023r. o godz. 17:00 zostanie przeprowadzony trening alarmowy...