Wiadomości - Aktualności
Informacja
Dodał: lkobos Data: 2023-01-09 13:06:41 (czytane: 528)
Urząd Gminy w Solcu-Zdroju poszukuje osoby zainteresowanej odbyciem stażu w Urzędzie Gminy.
Staż jest szansą dla wszystkich, którzy chcą zapoznać się z pracą w administracji publicznej i poznać bliżej zasady funkcjonowania samorządu terytorialnego. Staż organizowany jest dla osób bezrobotnych kwalifikujących się zgodnie z zasadami dotyczącymi organizacji stażu przez Powiatowy Urząd Pracy.
Wymagania niezbędne do podjęcia stażu przez bezrobotnego:
-
wykształcenie co najmniej średnie o kierunku informatycznym,
- skierowanie z Powiatowego Urzędu
Pracy do odbycia stażu.
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji osobiście na Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Solcu – Zdroju, ul. 1-go Maja 10, 28-131 Solec – Zdrój w terminie do 25.01.2023.
Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 377 60 39 wew.30.