Wiadomości - Aktualności

Informacja

Dodał: lkobos Data: 2023-01-09 13:06:41 (czytane: 269)

Urząd Gminy w Solcu-Zdroju poszukuje osoby zainteresowanej odbyciem stażu w Urzędzie Gminy.

Staż jest szansą dla wszystkich, którzy chcą zapoznać się z pracą w administracji publicznej i poznać bliżej zasady funkcjonowania samorządu terytorialnego. Staż organizowany jest dla osób bezrobotnych kwalifikujących się zgodnie z zasadami dotyczącymi organizacji stażu przez Powiatowy Urząd Pracy.

Wymagania niezbędne do podjęcia stażu przez bezrobotnego:

-   wykształcenie co najmniej średnie o kierunku informatycznym,
-   skierowanie z Powiatowego Urzędu Pracy do odbycia stażu.

 

Zainteresowane osoby prosimy o złożenie aplikacji osobiście na Biurze Obsługi Interesanta lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Solcu – Zdroju, ul. 1-go Maja 10, 28-131 Solec – Zdrój w terminie do 25.01.2023.

Aplikacje które wpłyną do Urzędu /liczy się data otrzymania dokumentów przez Urząd/ po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 41 377 60 39 wew.30.

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Cudowna terapia - zapraszmy na spektakl

Małżeński kryzys? Mamy na to Cudowną terapię!? Leczą śmiechem, analizują kryzysy małżeńskie i mają najlepszego terapeutę na świecie?...