Wiadomości - Aktualności

Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Solec-Zdrój w 2017 roku

Dodał: lkobos Data: 2017-10-26 13:31:38 (czytane: 191)

Urząd Gminy w Solcu-Zdroju informuje, że całkowity koszt zrealizowanego zadania pn. Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Solec-Zdrój w 2017 roku wyniósł 17 493,54 zł. Gmina Solec-Zdrój uzyskała dotację na realizację tego zadania w kwocie 14 869,51 zł, stanowiącej 85% kosztów kwalifikowanych. Na kwotę dotacji składają się

  1. środki Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach – 6 122,74 zł tj. 35 % kosztów kwalifikowanych zadania,

  2. środki Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie – 8 746,77 tj. 50 % kosztów kwalifikowanych zadania.

     

    logo_nfo.jpg 

    logo_wfosigw.jpg 

Zobacz także

Informacja Głównego Inspektora Weterynarii

Dodane: 2017-11-23 12:44 - czytane (25)

TAGI:


Wykaz imprez sportowo – kulturalnych organizowanych przez Gminę Solec-Zdrój w roku 2017

01/06/2017

Wykaz imprez sportowo – kulturalnych organizowanych przez Gminę Solec-Zdrój w roku 2017. wiecej..

Przeczytaj kolejną wiadomość:

SŁUŻBA PRZYGOTOWAWCZA

Siły Zbrojne Rzeczypospolitej Polskiej starają się o najlepszych ochotników do służby wojskowej, aby utrzymać niezbędny stan wyszkolonych...