Wiadomości - Aktualności
Szanowni Państwo
Dodał: lkobos Data: 2020-10-16 10:04:18 (czytane: 1652)
w związku z ogłoszeniem na terenie powiatu buskiego strefy czerwonej zagrożenia COVID-19 od 17 października 2020, w trosce o życie i zdrowie mieszkańców gminy, petentów i pracowników wprowadzone zostaje ograniczenie polegające na wykonywaniu zadań przez pracowników Urzędu w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
Prosimy o ograniczenie wizyt w Urzędzie Gminy tylko do spraw pilnych lub tych, których rozpatrzenie wymaga osobistego stawiennictwa. W innych sprawach prosimy kontaktować się z pracownikami za pośrednictwem poczty elektronicznej: ug@solec-zdroj.pl lub telefonicznie: 41 3776039, 41 3776041.
Zasady obowiązują od 12.10.2020 r. do odwołania.
· Podstawową formą kontaktu z pracownikami Urzędu Gminy w tym okresie jest kontakt telefoniczny, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub portal ePUAP. Numery telefonów do poszczególnych referatów zostały zamieszczone na stronie internetowej Urzędu i wywieszone na tablicy ogłoszeń przed budynkiem Urzędu Gminy.
· Wszelkie dokumenty i wnioski należy składać do Urzędu elektronicznie, za pośrednictwem poczty lub poprzez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściu do Urzędu.
· Bieżąca rejestracja zgonów, sporządzanie aktów zgonów oraz sprawy z zakresu ewidencji ludności będą realizowane przez pracowników Urzędu Stanu Cywilnego po uprzednim kontakcie telefonicznym.
· W wyjątkowych przypadkach możliwy jest bezpośredni kontakt z pracownikiem urzędu po uprzednim kontakcie telefonicznym i uzgodnieniu terminu spotkania. Obsługa odbywa się w takim przypadku w Biurze Obsługi Interesanta (na parterze), przy zachowaniu wszelkich środków ostrożności:
- wejście do Urzędu Gminy jest możliwe tylko i wyłącznie w maseczce zasłaniającej usta i nos lub przyłbicy,
- po wejściu do budynku należy bezwzględnie zdezynfekować ręce,
- należy zachować bezpieczną odległość.
- petenci będą musieli poddać się zdalnemu pomiarowi temperatury.
Na korytarzu znajdującym się na parterze budynku Urzędu Gminy do dyspozycji petentów został udostępniony aparat telefoniczny w celu umożliwienia skontaktowania się z pracownikami poszczególnych referatów. Prosimy o rozłączanie połączenia po każdym użyciu aparatu (dwa razy należy nacisnąć czerwoną słuchawkę) oraz o zdezynfekowanie słuchawki po zakończeniu rozmowy (środki do dezynfekcji zostaną ustawione w miejscu widocznym i dostępnym dla petentów).
Lista numerów telefonów wewnętrznych w Urzędzie Gminy w Solcu - Zdroju:
Referat Organizacyjny, Promocji i Kultury - 41 3776039 w. 18,34
Referat Finansowy/Podatki 41 3776039 w. 14, 28, 20
Referat Inwestycji, Rozwoju Gminy i Ochrony Środowiska – 41 3776039 w. 13,19,26
Referat Gospodarki Komunalnej - 41 3776039 w. 32, 33, 36
Ewidencja ludności i dowody osobiste, USC – 41 3776039 w. 30
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej – 41 3776039 w. 27, 31, 35