Wiadomości - Aktualności
Komunikat o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Gminy Solec-Zdrój
Dodał: lkobos Data: 2020-04-12 08:11:08 (czytane: 3966)
W odpowiedzi na zalecenia administracji rządowej wprowadzamy następujące sposoby załatwiania spraw: telefoniczny (41 377 60 39, 41 377 60 46), mailowy (ug@solec-zdroj.pl) oraz za pośrednictwem platformy ePUAP (/4pq8ba3d7p/skrytka) [BEZ PRZYCHODZENIA DO URZĘDU]. Decyzja ta wynika z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.
Przypominamy i informujemy, że wszystkie organy administracji państwowej i samorządowej, umożliwiają osobom które posiadają potwierdzony profil zaufany, załatwienie większości spraw za pośrednictwem portalu ePUAP (adres skrzynki podawczej można znaleźć na stronie internetowej danego urzędu).
Poniżej przedstawiamy dane teleadresowe Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju:nr telefonu: 41 377 60 39, 41 377 60 46
adres email: ug@solec-zdroj.pl
adres skrzynki podawczej: /4pq8ba3d7p/skrytka
Od dnia dzisiejszego, w odpowiedzi na wnioski złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej (skan/ zdjęcie podpisanego dokumentu lub identyfikowalny adres mailowy wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego) podejmowane będą przez tut. Urząd stosowne czynności zmierzające do załatwienia sprawy, bez konieczności stawiennictwa wnioskodawcy w Urzędzie.
W pierwszej konieczności prosimy o kontakt telefoniczny: 41 377 60 39, 41 377 60 46