Wiadomości - Aktualności

Komunikat o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie Gminy Solec-Zdrój

Dodał: lkobos Data: 2020-04-12 08:11:08 (czytane: 3966)

W odpowiedzi na zalecenia administracji rządowej wprowadzamy następujące sposoby załatwiania spraw: telefoniczny (41 377 60 39, 41 377 60 46), mailowy (ug@solec-zdroj.pl) oraz za pośrednictwem platformy ePUAP (/4pq8ba3d7p/skrytka) [BEZ PRZYCHODZENIA DO URZĘDU]. Decyzja ta wynika z konieczności zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa.

Przypominamy i informujemy, że wszystkie organy administracji państwowej i samorządowej, umożliwiają osobom które posiadają potwierdzony profil zaufany, załatwienie większości spraw za pośrednictwem portalu ePUAP (adres skrzynki podawczej można znaleźć na stronie internetowej danego urzędu).

Poniżej przedstawiamy dane teleadresowe Urzędu Gminy w Solcu-Zdroju:

nr telefonu: 41 377 60 39, 41 377 60 46

adres email: ug@solec-zdroj.pl

adres skrzynki podawczej: /4pq8ba3d7p/skrytka

Od dnia dzisiejszego, w odpowiedzi na wnioski złożone za pośrednictwem poczty elektronicznej (skan/ zdjęcie podpisanego dokumentu lub identyfikowalny adres mailowy wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego) podejmowane będą przez tut. Urząd stosowne czynności zmierzające do załatwienia sprawy, bez konieczności stawiennictwa wnioskodawcy w Urzędzie.

W pierwszej konieczności prosimy o kontakt telefoniczny: 41 377 60 39, 41 377 60 46

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Prywatny Gabinet Fizjoterapii Solec - Zdrój Informuje

W związku z zagrożeniem epidemią koronawirusem SARS-SoV-2 zwracamy się z prośbą o dokonywanie rejestracji na rehabilitację leczniczą...