Wiadomości - Aktualności
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Solcu- Zdroju ogłasza
Dodał: lkobos Data: 2021-04-06 09:14:13 (czytane: 1626)
nabór na stanowisko opiekuna w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu- Zdroju
Przewidywane rozpoczęcie pracy na stanowisku: 08.04.2021r.
Rodzaj umowy: umowa o pracę lub umowa zlecenie.
I. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie minimum podstawowe oraz posiadanie dyplomu ukończenia kursu lub szkoły na jednym z kierunków:
- pielęgniarka dyplomowana,
- opiekunka domowa,
- opiekunka środowiskowa,
- opiekun medyczny,
- opiekun osoby starszej,
2. obywatelstwo polskie (lub obywatelstwo Unii Europejskiej bądź państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a w przypadku braku obywatelstwa polskiego - posiadanie znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej),
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, w szczególności za przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku,
6. nieposzlakowana opinia,
II. Wymagania dodatkowe:
1. samodzielność, sumienność i obowiązkowość;
2. odpowiedzialność;
3. umiejętności interpersonalne (łatwość nawiązywania kontaktu, empatia, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole);
4. wysoka kultura osobista,
5. doświadczenie w pracy z osobami przewlekle chorymi, starszymi i niepełnosprawnymi,
6. prawo jazdy oraz własny środek transportu.
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. czynności higieniczno-pielęgnacyjne,
2. czynności gospodarcze,
3. czynności opiekuńcze,
4. czynności aktywizujące społecznie,
5. przygotowywanie podopiecznemu posiłków z dostosowaniem diety do stanu jego zdrowia,
6. prowadzenie niezbędnej dokumentacji,
7. bieżąca współpraca z pracownikami socjalnymi i pozostałymi pracownikami GOPS w Solcu- Zdroju
8. inne zadania zlecone przez Kierownika.
IV. Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. list motywacyjny;
2. życiorys – curriculum vitae;
3. oświadczenia:
a) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
b) o braku prawomocnego orzeczenia w przedmiocie skazania za przestępstwo popełnione umyślnie
oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych;
Dokumenty dodatkowe- kserokopie:
1) świadectwa pracy;
2) zaświadczenia o ukończonych kursach i szkoleniach;
3) inne dokumenty potwierdzające przydatność do pracy na danym stanowisku.
V. 1. Dokumenty aplikacyjne należy złożyć na biurze obsługi interesanta w budynku Urzędu Gminy / GOPS w Solcu- Zdroju bądź wysłać pocztą (z dopiskiem na kopercie: „Dotyczy naboru na opiekuna”) na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Solcu- Zdroju, ul. 1- go Maja 10, 28-131 Solec- Zdrój .
2. Termin przyjmowania ofert upływa dnia 07.04 o godzinie 12:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów, zostaną telefonicznie zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne.
4. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 41 3776039 wew. 27
5. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie GOPS.