Wiadomości - Aktualności
Urząd Gminy w Solcu-Zdroju informuje
Dodał: lkobos Data: 2019-05-24 08:03:54 (czytane: 2273)
W związku z zarządzeniem nr. 54/2019 z dnia 23.05.2019 w sprawie powołania Komisji Gminnej ds. szacowania strat w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnych oraz budynkach mieszkalnych, w których wystąpiły szkody spowodowane przez niekorzystne zjawiska atmosferyczne.
Urząd Gminy w Solcu-Zdroju informuje, że wnioski o oszacowanie szkód powstałych w wyniku niekorzystnych zjawisk atmosferycznych w gospodarstwach należy składać do dnia 07.06.2019 w tutejszym Urzędzie Gminy na Biurze Obsługi Interesanta.
Wnioski do pobrania ze strony www.solec-zdroj.pl oraz w wersji papierowej w tutejszym Urzędzie Gminy na Biurze Obsługi Interesanta oraz w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Solcu-Zdroju.
Do wniosku o oszacowanie strat należy wpisać okres wystąpienia zjawiska 21,22 maja 2019r. oraz dołączyć:
- Kserokopię wniosku o płatności bezpośrednie złożony do ARIMR w 2019r. ( można wydrukować z e-wniosku )
- Informację o stanie posiadania zwierząt gospodarskich z ARIMR – stan na dzień wystąpienia klęski ( każdy rolnik ma dostęp do elektronicznego IRZ na podstawie danych do logowania na e-wniosek)
(kliknij ikonkę poniżej aby otworzyć/pobrać wniosek)
(kliknij ikonkę poniżej aby otworzyć/pobrać załącznik do wniosku)